Avslutning

Halloj. Tankte bara uppdatera lite snabbt hur laget ligger till. Tidigt imorse lyfte vi fran Fiji, dock efter tva timmar forsenat flyg. Vi hade 10 timmar tillsammans i luften och sedan nu ungefar 6 timmar tillsammans pa Hongkongs flygplats. Snart boardar Julia flyget till Bangkok och senare inatt, 23.55, lyfter Linns plan till London. Det var da slutet pa var resa. Jag (Linn) lagger upp massa bilder nar jag ar hemma i Sverige.

Summan av kardemumman kan vi saga att vi har haft en underbar resa tillsammans. Vi har haft det valdigt roligt, traffat skona manniskor och njutit av var ledighet. Vi har trivts himla bra i varandras sallskap och vi ar otroligt nojda att vi har gjort den har resan tillsammans.

Nu blev det lite brattom har. Nu ar det snart dags for mig och Julia att saga hejda, sen ses vi inte igen forran i sommar. Jag saknar henne redan! Ha det bra sa ses vi snart Sverige.  

Kommentarer
» linn

Saknar dig Linni!! RING mig när du är i sverige!!!!!

2011-04-14 16:48:50
URL: http://linnorlin.blogg.se/
» Nedia

Vad ska Julia göra fram tills i sommar? :)

2011-04-15 09:47:08
URL: http://nediachebaane.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback