Bangkok, 13.55

Som Linn tidigare skrev sa avslutar vi bloggen har och nu. Kan inte annat an att halla med henne fullt ut. Vi har haft en otroligt bra resa. Kan inte riktigt forsta att den faktiskt blev av. Nar vi for ett ar sedan satt och kikade pa google och tittade runt efter coola resmal kandes Fiji och NZ nastan som en onskedrom. Stallen man aldrig skulle aka till. Jag ar otroligt glad att vi valde att aka dit vi gjorde. Hur som helst. Det ar mojligt att jag skaffar en egen blogg eller bilddagbok senare. Kommer lagga upp den lanken har i sa fall.

Sitter just nu pa Bangkoks flygplats och vantar pa mitt forsenade plan till Hanoi. De ska forhoppningsvis starta boardingen om en kvart. Maste saga att jag ar lite halvless nu. Har varit har i femton langa timmar och det borjar bli liite langtrakigt. Tur att det finns gratis internet, atminstone. Det kanns otroligt konstigt att inte Linn ar har med mig. Vi har rest tatt tillsammans under tva manader, vilket gjorde att det kandes valdigt markligt att splittras. Saknar henne redan, ocksa! Onskar att hon ocksa skulle folja med till Asien.

Maste ga till gaten nu. Vi ses och hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback