Hejda Queenstown

Hej och ho. Nu lamnar vi Queenstown imorgon bitti, blandade kanslor. Vi blev kvar har i en vecka, vilket var nagra fler dagar an vad det egentligen var tankt. Vi alskar denna stad men det ska samtidigt bli skont att komma ifran denna hysteri som rader har.

Det blir att branna med bilen forbi glaciarer och vackra landskap imorgon, med Kaikoura som mal. Tydligen har h&m i Umea blivit utsatt for ett sant dar skimmingforsok och jag (Linn) hade saklart oturen att fa mitt bankkort sparrat. Ibland har man sa himla otur. Men det ar bra att man har en san snall mamma som har skickat ett nytt bankkort med express direkt till Nya Zeeland fran Sverige. For ovrigt sa har Julia testat pa bungyjump har i Queenstown och det var enligt henne en helt otrolig kansla! Jag tycker hon var valdigt modig:) Bilder fran Queenstown kommer senare.
Ha det bra vanner. Vi saknar er!



Kommentarer
» Maria

Nej vad otur!:/

men vad kul att ni är on the road again;)



Tänkte bara meddela att jag fick det där jobbet som jag var på intervju för! WIE!:)

Och egen lägenhet har jag också hittat!:)

Puss!

2011-03-10 11:30:59
» soffi

nejmen stackars! Så himla otur :(



Men hoppas att ni har det bra annars (det verkar ni ha)



SAKNAR ER BÅDA SÅ ATT JAG SPRICKER! PUSS

2011-03-10 18:54:29
URL: http://sofiasihlen.blogspot.com
» Lars Kåhrström

Oj, vilken tur att mamma Lena kunde hjälpa till. Kramar Faster Cathrine o Lars

2011-03-12 15:41:28
» kajsa

åh vad drygt! tuuur att det löser sig.



ni verkar ha det så bra annars, vilket vi gilllar. woop woopi!

2011-03-13 19:43:44
URL: http://kidman.tumlbr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback